شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

یه تبریک خاص برای تو نازنین من

 

 

  

            تحمل میکنم بی تو به هر سختی 

                             به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

سلام. این چند روز خیلی فکر کردم . به خیلی از کتابا ، سایتها و هر جایی که فکرشو بکنی سر زدم تا شاید یه جمله پیدا کنم که تازه و نو باشه یه جمله که هیچ کس به کس دیگه نگفته باشه و تازه بتونه همه ی حرفای دل منو تو خودش جا بده و اون وقت برای تو بنویسم . اما ... نشد اگر قرار بود جمله ای نو و تازه باشه که نمی یومد تو اینترنت یا توی هیچ کتابی جا نمیشد . در نهایت تصمیم گرفتم متنی رو که حالا داری میخونی برات بنویسم . مثل همیشه یه متن ساده که راحت بشه حرفارو توش زد . میخواستم عیدرو به تو تنها به صورت ویژه تبریک بگم . یه تبریک خاص . اما خوب گاهی خاص بودن به گفتن کلمات خاص نیست میشه گاهی با جمله های ساده این حسو به اون طرف منتقل کرد که تو برای من اینقدر با ارزش و عزیز هستی که دارم به تو اینا رو میگم . اینارو نوشتم شاید بخونی ، شایدم نخونی نمیدونم . میخواستم وقتی که عید میشه از خدا بخوام که امسال تو مال من بشی اما دیدم نه این خودخواهیه که دوستت داشته باشم و برای خودم دعا کنم . پس هر چی که قرار بود برای خودم بخوام برای تو میخوام یه عاشق وقتی ببینه معشوقش به خواسته هاش رسیده خوشحاله حتی اگه به نفع معشوق نباشه . امیدوارم تو سال جدید هر آرزویی داری بهش برسی . 

خیلی دوستت دارم و این اولین و آخرین حرف دلمه . تو تا ابد تو قلبم موندگاری.

مراقب خودت باش و بدون یکی یه جا هست که تو رو تحت هر شرایطی عاشقانه میپرسته چه دوستش داشته باشی چه نداشته باشی چه مال اون باشی چه نباشی . حتی اگه اونو به خاطر احساسش توبیخ کنی و بهش بگی اسیر سرابه اون حاضره اینقدر در پی این سراب بره تا به چشمه ی محبت تو برسه یه چیزی تو قلب من میگه اون روز میاد .

بهارت بهاری آسمونت همیشه آبی و دلت پر از شادی . 

  

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراب پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام عزیز

من هم سال جدید را به شما تبریک میگم

امیدوارم که سالی پر از عشق داشته باشی


موفق وشاد باشی

دوست شما مهراب

سلام مهراب جان . ممنونم امیدوارم برای شما هم سالی پر از شادی و موفقیت باشه .
همیشه شاااااااااااااااااااااد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد