شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

آرزوی من این است

آرزوی من این است  

      یا شوی فراموشم  

          یا بگیرمت در آغوشم  

آرزوی من این است  

      هستی تو من باشم  

          لحظه های هوشیاری 

              مستی تو من باشم  

آرزوی من این است  

       تو غزال من باشی 

          تک ستاره ی روشن  

               در خیال من باشی 

آرزوی من این است  

       در شبی پر از رویا  

          پیش ماهو تو باشم  

               لحظه ای لب دریا  

آرزوی من این است  

       از سفر نگویی تو  

          توهم آرزویی کن  

                اوج آرزویی تو  

آرزوی من این است  

       مثل لیلی و مجنون  

           پیروی کنیم از عشق 

                این جنون بی قانون  

آرزوی من این است  

       زیر سقف این دنیا  

            من برای تو باشم  

                 تو برای من تنها  

آرزوی من این است  

آرزوهامو آبی میذارم  

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراب پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ

چقدر سخته که عشقت روبروت باشه

نتونی هم صداش باشی

چقدر سخته که یک دنیا بها باشی

نتونی که رها باشی

چقدر سخته که بارونی بشی هر شب

نتونی آسمون باشی

چقدر سخته که زندونی بمونی بی در ودیوار

نتونی هم زبون باشی

چه بد بخته قناری که بخونه اما

رویاش حس بیرونه

چه بد بخته گلی که مونده تو گلدون

غمش یه قطره بارونه

چقدر سخته که چشمات رنگ غم باشه

ولی ظاهر پر از خنده

چقدر سخته که عشقت آسمون باشه

ولی آسون بگن چنده

چقدر سخته کلامت ساده پرپر شه

نتونی ناجیش باشی

چقدر سخته که رفتن راه آخر شه

نتونی راهیش باشی

چقدر سخته تو خونت عین مهمون شی

بپوسی خسته ویرون شی

چقدر سخته دلت پرباشه ساکت شی

ولی تو سینه داغون شی

چقدر سخته که یه دنیا صدا باشی

ولی از صحنه خوندن جدا باشی

چقدر سخته که نزدیک خدا باشی

ولی غرق ادا باشی

باز هم برای شما و من وهمه

این از اون تلنگرهایی بود که باعث میشه زخمای ادم سر باز کنن و داغ دلتو تازه کنن . خیلی قشنگ بود خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد