شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

ما به هم نمیرسیم

همیشه این ترانه رو خیلی دوست داشتم فکر میکنم هیچ کس نباشه که بگه اونو نشنیده اما با وجود اینکه خیلی قشنگ و دلنشین بود من از گوش کردنش یه جورایی بغضم میگرفت برای همین هیچ وقت گوش نمیکردم تا اینکه خودم یه ترانه با این عنوان نوشتم و بعد از مدتها دوباره اون اهنگو گوش کردم . حالا شعر خودمو مینویسم امیدوارم خوشتون بیاد و مثل اون اهنگ به دل همه بشینه  

 

ما به هم نمیرسیم

مثل روزیمو شبیم

مثل پاییزو بهار

مثل ابرو شوره زار

دست تو صبح سپید

دست من مرداب پیر

دل تو پاک و لطیف

دل من تارو پلید

من یه خواب مرده ام

تو یه رویا تا ابد

من به فکر مردنو

تو ولی فصلی جدید

دل من غافل ازین فاصله ها

نور چشم تو رو دید

دل به عشق تو سپرد

توی تاریکی دوید

تا به صبح تو رسید

تو خیالش پیش تو

روزای تازه می دید

عطر خوب نفساتو

به وجودش می کشید

تو هوای با تو بودن

خواب پروازو می دید

دل من غافل از این فاصله ها

تو خودش عشقتو دید

اما تو پاکی قلب خوبِ تو

جای خالیشو ندید

یه پرستو خیلی وقت پیش

دلتو با عشق خرید

واسه روح خسته ی من

آشیون بی کسی رو چید

دل بیچاره ی من هرگز دیگه

رنگ خوشبختی ندید

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی تنها دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی من به روزم خوشحال ممی شم دوباره به من سری بزنی
بای بای

سلام ماهی تنها . ممنون ازاینکه اطلاع دادی حتما بهت سر میزنم . خوشحالم که از حرفام دلخور نشدی و باز می بینمت .
همیشه شاد باشی

نیلوفر دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://Everything2.blogsky.com

سلام
چرا انقدر تنها !!!!!!!! ای کاش اونم لیاقت این عشقو داشته باشه و اونو بفهمه.
به من سر بزن خوشحالم می کنی.

سلام نیلوفر جان . ممنونم از اینکه به من سر زدی گلم . راستش اون لایق بهترین ها زیباترین و خلاصه هر چی خوبیه اما حیف که هیچ وقت نمیتونم عشقمو براش رو کنم .
این یعنی من هیچ وقت بهش نمیرسم . همین که گاهی میبینمش و صداشو میشنوم برام کافیه . میدونی دیگه به جایی رسیدم که دعا میکنم فقط برای خوشبختی و ارامش اون نه اینکه مال من بشه . اون مال هر کسی باشه تو قلب من ابدی و موندگاره .
بازم به من سر بزن عزیز.
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد