شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

تبریک به نریمان عزیز

  

اینبار تبریک ویژه برای کسیه که اینجا هست و نیست اسمش هست و خودش نیست صداش هست و خودش نیست یادش هست و خودش نیست . یه نفر که من همیشه بهش میگم همیشه غایب . میخوام تو این پست عیدو به آقای نریمان پور عزیز تبریک بگم و براشون یه سال پر از موفقیت و شادی و پیروزی بخوام .

نریمان عزیز امیدوارم تو سال جدید به هر آرزو و هدفی که در زندگیت داری برسی و آلبوم دومت که بیصبرانه منتظر اماده شدنش هستیم پر فروش تراز البوم اول باشه و خلاصه هر چی که دوست داری از آن تو. 

این شعرو که خیلی خیلی دوست دارم تقدیم میکنم به تو .  

امشب از آسمان دیده ی تو

روی شعرم ستاره می بارد

در سکوت سپید کاغذها

پنجه هایم جرقه می کارد

شعر دیوانه ی تب آلودم

شرمگین از شیار خواهشها

پیکرش را دوباره می سوزد

عطش جاودان آتش ها 

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست 

از سیاهی چرا حذر کردن

شب پر از قطره های الماس است

آنچه از شب به جای می ماند

عطر سکر آور گل یاس است

آه بگذار گم شوم در تو

کس نیابد ز من نشانه ی من

روح سوزان آه مرطوبت

بوزد بر تن ترانه ی من

آه بگذار زین دریچه ی باز

خفته در پرنیان رویاها

با پر روشنی سفر گیرم

بگذرم از حصار دنیاها 

دانی از زندگی چه میخواهم

من تو باشم ..... تو ..... پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود

بار دیگر تو ..... بار دیگر تو 

آنچه در من نهفته دریاییست

کی توان نهفتنم باشد

باتو زیرسهمگین طوفانی

کاش یارای گفتنم باشد

بس که لبریزم از تو ، می خواهم

بدوم در میان صحراها

سر بکوبم به سنگ کوهستان

تن بکوبم به موج دریاها

بس که لبریزم از تو می خواهم

چون غباری ز خود فروریزم

زیر پای تو سر نهم آرام

به سبک سایه ی تو آویزم 

آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

 

فروغ فرخزاد

بهارت بهاری آسمونت همیشه آبی و دلت پر از شادی

به قول خودت همیشه شاااااااااااااااااااد باشی 

 

 

 

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://whiterose.blogsky.com

توکی هستی؟

من پرنیان مهدی دوست ۲۵ ساله دوست تو وهمه کسانی هستم که دست دوستی به طرفم دراز میکنن .

سارا چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ق.ظ

سلام پرنیان جونم .مرسی از شعر فوق العاده زیبات . انشالله امسال برای تو ،برای نریمان عزیز و برای همه سالی پر از موفقیت و شادی باشه . دوست دارم عزیزم . موفق باشی :)

سلام سارای گلم . خوبی عزیزم کجایی خانومی به ما سر نمیزنی . عید پیش پیش بهت تبریک میگم عزیزم امیدوارم برای تو هم سال ارزوها باشه . همیشه شااااااااااد باشی عزیزم .

سیب سرخ چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.sibesorkhweb.blogsky.com

سلامت
سعادت
سیادت
سُرور * * پیشاپش بهار 88 مبارک * *
سَروری
سبزی
و سَرزندگی
هفت سین سفره ی زندگیتان باد.

دلت همیشه بهاری.
همیشا شاااااااااااااااااد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد