شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

حرفایی که نمیتونم بگم

این ترانه رو تقدیم میکنم به اونی که خیلی دلم میخواد این حرفا رو بهش بگم اما نمیتونم .  

 

 من هنوز چیزی نگفتم  

که تو طاقتت تموم شد  

باقیشو بگم می بینی  

گریه هات کلی حروم شد  

من که آسمون نبودم  

اما عشق تو یه ماهه  

سرزنش نکن دلم رو  

به خدا اون بی گناهه  

بدجوری دیوونتم من  

فکر نکن یه اعترافه  

همیشه نبودن تو  

کرده این دلو کلافه  

اولش گفتم یه حسه  

یا یه احترام ساده  

اما بعد دیدم یه عشقه  

تازه اندازش زیاده  

بیاهو مثل گذشته   

جز به من به همه شک کن   

من بدون تو می میرم  

بیاهو بهم کمک کن   

گفتی اگر باز آمدی  

جام شرابت میکنم   

در بستر مهرو وفا  

مستانه خوابت میکنم  

باز آمدم  

باز آمدم  

پیمان شکن  

کو جامو کو پیمانه   

باز که ابری شد نگاهت  

بغضتم واسم عزیزه  

اما اشکاتو نگه دار  

نذار اینجوری بریزه  

حال من خیلی عجیبه  

دوست دارم پیشم بشینی  

من نگاهت بکنم تا  

عشقو تو چشام ببینی  

بدجوری دیوونتم من  

فکر نکن یه اعترافه  

همیشه نبودن تو  

کرده این دلو کلافه  

اولش گفتم یه حسه  

یا یه احترام ساده  

اما بعد دیدم یه عشقه  

تازه اندازش زیاده    

  

 

آنچه در من نهفته دریاییست

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یاشار چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ق.ظ http://northboy.blogsky.com

سلام. نمی دونم چند سالته.نمی دونم اصلا کجایی؟ نمی دونم چیکار می کنی.اما می دونم جایی گیر کردی که بعدا می فهمی چیزی نیست جز یه سراب. متاسفم که نمیشه بیدارت کرد. پس بزار یه راهنمایی بکنم، حرف عشق باید از دل بیاد نه از شعر دیگران.
یا حق

سلام یاشار عزیز . ممنون از راهنمائیت . اما اینو هم شما از من قبول کن هیچ وقت از دور در مورد چیزی قضاوت نکن . به نظر من شعر برای گفتن حرف دله حالا چه برای خودت باشه و چه برای کس دیگه ای و گاهی حتی حرف دلی رو که نمیشه به زبون اورد میشه با یه نگاه گفت چه برسه در قالب جملات و شعر . در ضمن عشق یا احساس دوست داشتن خواب نیست یه بیداریه ابدیه دوست خوبم . در هر صورت هر کس برای خودش نظری تو زندگی داره .
همیشه شاد باشی .

مهراب چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام

شما را با نام شب آر زو ها لینک کردم.

یه شعر از رضا صادقی گذاشتم اونهم حرف دل منه

منو لطفآ اگه میشه با نام مهراب +موفقیت لینک کن

مر سی .از وب شما لذت بردم همیشه عاشق بمونی

سلام مهراب عزیز. ممنون از اومدنت شما رو با اسمی که خواستی لینک میکنم . شعری هم که گذاشتی فوق االعاده زیبا و با معنیه واقعا از خوندنش لذت بردم یه جورایی حرف دل همه ست . وبلاگت هم خیلی جالبه مطالب جالبی داره . خوشحال میشم بازم بیای . همیشه شاد باشی.

سارا پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام پرنیان جونم . مثل همیشه قشنگ و پر احساس بود. درباره ایمیل هم خواهش میکنم عزیزم . ببخشید که با تاخیر شد و بار اول سند نشده بود . دوست دارم : )

سلام سارا جونم . خوبی ؟ خواهش میکنم گلم . خیلی قشنگ بود و خیلی هم غافلگیر شدم و ذوق زده . منم دوستت دارم گلم . مثل همیشه مراقب خودت باش و شااااااااااااد باشی عزیز دلم

مهراب پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام به وب من سر بزن

منتظر نظرتون هستم

شاد باشی

سلام مهراب عزیز . ممنون از حضورت . همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد