شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

شب آرزوها

نازنین ،از تو چه پنهون آتیش افتاده به جونم/ تا میتونی مثه آتیش بسوزونم ، بسوزونم

مسافر بهارم

مسافر رویاهای سپیدم نمیدونم . نمیدونم کی بشه که تو رو داشته باشم . نمیدونم کی بشه که خواهشهای دل من از این همه خیال بیرون بیاد و تو رو داشته باشم . نمیدونم کی بشه که سردی هوای دلم رو بهاری کنی و کی بشه قدمهای آبی تو رو زمین خشک دلم بگذاری . نمیدونم تا کی باید شبها فقط تو رو تو خواب ببینم و تا شب بعد اون خواب رو هزار بار مرور کنم و شب دوباره تو باشی و خوابهای همیشگی . کاش می فهمیدی تو قلبم از تو چی میگذره . اسمتو گذاشتم مسافر چون میدونم توی سرنوشت من تو یه مسافری که یه روز میاد یه روز میاد و برای همیشه قلب منو خونه ی ابدیش انتخاب میکنه میدونم یه روز تو جاده های سرنوشت من قدم میگذاری و جمله ای رو  که هزار بار تو ذهنم از صدات میشنوم بهم میگی . من صبورم خیلی صبور . منتظرت میمونم مسافر بهارم  

 

«مسافر بهارم»

تو بودی که ندیدی

عشقو توی نگاهم

نخواستی که بشینی

یه لحظه توی خوابم

یه برگ خشک و زردم

مهلت ندادی شاید

سبزی دست خوبت

بیاد بشه بهارم

اگرچه رفتی و من

به شوق برگشتنت

شب تا سحر بیدارم

میخوام اینو بدونی

تازنده ام عزیزم

تو عشقت موندگارم

واسه رسیدن تو ،  

مسافربهارم

ببین چه عاشقانه ،  

مجنونو بیقرارم

جای قدمهای تو

لاله و رز می کارم

نمیدونم کی بشه

بیای تو روزگارم

از حالا تا اون لحظه

روزارو میشمارم

مسافربهارم

از وقتی رفتی اینجا؛

تو پائیز گرفتارم

مهلت بده دوباره

از آسمون واسه تو

ماهو زمین بیارم

مهلت بده ببینی

تو عشق من چه کارم

مهلت بده ببینی

واسه به تو رسیدن

چقد حوصله دارم

مسافر بهارم

نگو تو رو ندارم

نگو واسه رسیدن

جاده ها بیشمارن

ببین قدمهای من

فقط تو رو کم دارن

مسافربهارم

اگرچه رفتی و من

به شوق برگشتنت

شب تا سحر بیدارم

میخوام اینو بدونی

تا زنده ام عزیزم

تو عشقت موندگارم

آنچه در من نهفته دریاییست

نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

سلام ممنون از اینکه به ما سر زدی
تو هم وبلاگ جالبی داری برات آرزوی موفقیت دارم
ما رو با نام " نیروی بی پایان لینک کن"

سلام .ممنون که اومدی . لینکتون کردم . شاد باشی

آنیتیا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.setareye-abii.blogsky.com

قدمهای آبی!!!!
خیلی زیبا بود

.ممنون از اینکه سر زدی . همیشه شاد باشی.

امید جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ق.ظ http://whitrose.blogsky.com/

سلام.
ممنون ازحضورت وموفق باشی.
من رزسفید

سلام .ممنون از حضورت رز سفید . همیشه شاد باشی.

ره گذر جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://shabestan.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
تبریک می گم
با تبادل لینک موافقم
خبرم کن

سلام . ممنون از اینکه اومدی . شما رو با چه اسمی لینک کنم ؟ شما منو با اسم شب آرزوها لینک کن . همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد